niedziela, 17 marca 2013

Zakupy

Witam ponownie po chwili przerwy. 
Dzisiaj wybrałam się do galerii z Joyowymi kuponami rabatowymi. Szczerze? Nawet nie było co wybrać. Co prawda nie rozglądałam się dokładnie, bo poszłam w celu kupienia torebki na mamine wtorkowe urodziny. 
Oczywiście nie mogłam nie wstąpić do nowo otwartego sklepu Sinsay. Kupiłam w nim tylko dwie bransoletki. W sumie to trochę mnie rozczarował, myślałam, że ciuszki będą ładniejsze i bardziej oryginalne. Do tego te rozmiary! Nie wiem czy tylko ja to zauważyłam, ale bluzeczka, która jest rzekomą M-ką wygląda jak XL-ka. Musiałabym szukać XSek, ale trochę zniechęcił mnie tłum kobitek przepychających się między wieszakami. Kiedyś na pewno tam wrócę, jednak w trochę spokojniejszy dzień ;) 
Później zaszłam do Natury - przypomniałam sobie, że potrzebuję białej kredki do oczu. Innym razem pewnie zapomniałabym albo miała nie po drodze. 

Kilka dni temu z wyprawy do Empiku do domu wróciłam z gazetą + książką. Razem kosztowały 14,99. Opłacało się, ponieważ sama książka w cenie regularnej kosztuje prawie drugie tyle. Ostatnio poszukuję książek o makijażach (najlepiej z takimi step by step), ponieważ zaczęłam się malować i interesować fajnym makijażem. Jak będę miała chwilę o książce na pewno coś napiszę!



A tu... uwaga uwaga ;)


Torebka - KappAhl 99zł - 25% (klub KappAhl) = 74,25 zł :)

Szkoda tylko, że torebka na zdjęciach wyszła tak nijak :( Na żywo ma lekki kształt łódki, fajny jaśniutki kolor i... tak mi się podoba, że sama chętnie bym ją nosiła! ;) Już nie mogę się doczekać aż ją mamie wręczę! Mam tylko nadzieje, że będzie jej się podobać :)

14 komentarzy:

  1. Taką torebkę zawsze można mamie podkraść ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba i piękna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torba, mamie na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no ta torebka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądałaś na studniówce :D !
    A co do zakupów pierwsza bransoletka wygląda trochę jak z louis vuitton - wzór monogramu. :)
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga dlatego też obserwuje i dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne delikatne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki śliczne, a torba ma fajny fason i na pewno sprawdzi się w niejednej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torba ma świetny kolorek :3

    OdpowiedzUsuń
  9. torba totalnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń