czwartek, 7 marca 2013

O mnie

Moje imiona to: Katarzyna Agnieszka Julia bardzo chciałabym mieć córeczkę uwielbiam koty, szybkie sazmochody i mrożoną kawę  jestem straaasznie nieśmiała miałam kilkanaście operacji mam najcudowniejszego chłopaka na świecie <3 kocham długo spać uwielbiam wszystko co białe! <meble, koty, ciuchy, ściany, samochody> uczę się w liceum żałuję wielu rzeczy często odwiedzam moich dziadków wolę domówki niż głośne kluby tak- płaczę na komediach romantycznych lubię chodzić do kina nie mam i nigdy nie miałam psa lubię robić zakupy w Biedronce kocham oglądać modowe i urodowe filmiki na yt nigdy nie farbowałam włosów nie umiem oszczędzać kocham żółty tusz z Maybelline wiecznie układam ciuchy w komodzie lubię sprzątać jestem miła, często za bardzo nigdy nie mieszkałam w bloku boję się robaków codziennie jem marchewki dzień zaczynam od jogurtu wiecznie się odchudzam mam wiele marzeń nie lubię tvn-u nie umiem żyć bez owoców nie lubię szpinaku czytam dobre książki długo śpię nie umiem chodzić w szpilkach herbatę piję w kubku lubię hello kitty nie interesuję się polityką oglądam "m jak miłość" Nickelbacka i Evanescence słucham już od podstawówki nie rozstaję się z moją mp3 nienawidzę górnego światła lubię siedzieć na podłodze dużo czasu spędzam z mamą czytam Cosmo miałam kilkanaście blogów  znam się na fotografii lubię złotą biżuterię mam starszego brata lubię długie kąpiele często przesiaduje w kuchni nie lubię niezapowiedzianych odwiedzin nie toleruje chamstwa dużo płaczę lubię baskinki i obcisłe ciuszki rzadko noszę spódnice zawsze chciałam oddawać krew.



Wpis inspirowany TYM. (Mam nadzieję, że autorka nie będzie miała mi za złe :) )

4 komentarze:

  1. Szacun za to, że napisałaś kim się interesowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że nie mam za złe :DD
    ojj też nigdy nie mieszkałam w bloku i zdecydowanie nie umiem oszczędzać! :DD :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemal na wszystko odpowiedziałabym JA TEŻ ! :D Aż teraz uśmiecham się sama do siebie, że mamy tak wiele ze sobą wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń